Metsäkeijun Ratsastuskoulu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Metsäkeijun Ratsastuskoulu

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mirachele "Dusty" (yksityinen)

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Mirachele "Dusty" (yksityinen) Empty Mirachele "Dusty" (yksityinen) Su Joulu 01, 2013 6:46 am

Sussu

Sussu
Admin

[url=http://www.sirppikuu.suntuubi.com/?cat=6&img=7]Mirachele[/url] "Dusty"
Suomalainen puoliverinen, ruuna
Helppo B, 159cm
Omistaja; Carpo 

Hoito-ohjeet: 
- Nolla asteella fleeceloimitalliin 
- yli -10 fleece ja toppaloimi talliin
- kesäisin laitumelle jos sataa sadeloimi
- Liikutuksen jälkeen aina fleece kesä tai talvi liikutuksen jälkeen



Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Su Joulu 01, 2013 8:34 am, muokattu 2 kertaa

https://metsakeiju.palstani.com

2Mirachele "Dusty" (yksityinen) Empty Vs: Mirachele "Dusty" (yksityinen) Su Joulu 01, 2013 7:52 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Menin laittamaan Dustylle kuljetus suojat ja loimen.Menin hakemaan sen kaikki varusteet sinne kuljetus autoon.Metsäkeijun pihassa menin ottamaan Dustyn pois trailerista ja menin viemään sitä talliin jossa Sussu oli auttamassa ja menimme viemään Dustyn talliin ja sen jälkeen kun olin vienyt sen kävin hakemassa trailerista varusteet ja huikkasin Sussulle:
"Vietko nuo harjat ja harjapakin tuonne?"Sussu nyökkäsi ja vei tavarat.Vein kaikki Dustyn tavarat ja Dusty ihmetteli uutta paikkaa että mitä täällä oiken joudun olemaan missä mun vanha kaveri on.Sitten vein sen juoksutukseen josta se ei oiken pitänyt.Kun saimme taas juoksutuksen sujumaan.Menin talliin harjaamaan ruunaa jaa sen jälkeen huuhtelin jalat kevyesti vedellä ja kun olin huuhdellut jalat niin vein Dutyn talliin Dusty ja Aku ihmettelivät toisiaan niin siinä kesti jonkin aikaa ja sen jälkeen se rupesi tuttavutumaan Jonnan kanssa ja sitten Dusty rupesi hirnumaan sille ihan hirveästi.Menin sen karsinan luo ja istahdin sen eteen.Sitten menin hakemaan fleeceloimen ukkelille ja menin sen jälkeen laittamaan sitä sille silloin se pyöri ja se oli pakko laittaa kiinni ja sen jälkeen kun olin laittanut sen kiinni laitoin kaikki varusteetpois ja otin harjalaatikosta kamman ha herjailin kaikkien eniten takkuista harjaa ja häntää. 

// Kiva ensimmäinen tarina Smile Eiköhän Dusty pian talliin kotiudu. Dusty pääsee asumaan tuohon 8karsinaan ja tarhataan 1tarhan herraseuraan Wink Ilmoitathan puuttuvat tiedot. Ja tosiaan, en enään jaa hoitopisteitä, eikä sinun tarvitse tasoja noudattaa. Olisiko realistisempaa muuten jos Dustyn säkäkorkeudeksi laittaisi 159cm, kun on hevonen kuitenkin Wink Sun päätös. 
- Sussu

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa