Metsäkeijun Ratsastuskoulu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Metsäkeijun Ratsastuskoulu

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Yksityishaku 2013

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Yksityishaku 2013 Empty Yksityishaku 2013 To Syys 19, 2013 7:10 am

Sussu

Sussu
Admin

Tallissa on tällä hetkellä tilaa kuudelle yksityiselle, joille tarjoamme siistit puitteet rentoon harrastamiseen, sekä treenaamiseen. Tarkempaa yksityisinfoa löytyy sivuiltamme.

Hakemuksessa tulisi käydä ilmi:
- Oma nimesi ja hevosen nimi/sivut
- Hieman itsestäsi
- Miksi juuri meille?
- Karsina ja tarhatoive

https://metsakeiju.palstani.com

2Yksityishaku 2013 Empty Vs: Yksityishaku 2013 La Marras 30, 2013 5:47 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Nimeni on Julia-Maaria Purusalo ja Hevosen nimi:Dusty ja sivut www.sirppikuu.suntuubi.com
Olen kiltti avulias kokenut ratsastaja.
Siksi teille kun talli on hyvässä kunnossa
Karsina toive on 8 ja Tarha toive on 6

3Yksityishaku 2013 Empty Vs: Yksityishaku 2013 Su Joulu 01, 2013 6:45 am

Sussu

Sussu
Admin

Carpo, nyt kun Dustyllä on omapiirtämäsi kuva, otamme sen talliin mielellämme. Tämän takia joudut kuitenkin lopettamaan Kamun hoitajana, sillä ainakin toistaiseksi meillä on sääntönä 1 hevonen per ihminen Wink Jos innostun Dustystä kuvan piirtämään, laitan sen teille tekemääni päiväkirjaan niin saat kopioida sen sivuillesi, kunhan ilmoitat piirtäjäksi minut.

https://metsakeiju.palstani.com

4Yksityishaku 2013 Empty oon tulossa jo Ke Tammi 01, 2014 5:18 pm

Satu


Vierailija

Moii!

Mä voisin tunkea tänne mun pikkusen kanssa :3

- Izabélla + tä ei suostu laittamaan linkkiä -_-
- Joku randomi esittelykuvaus minusta:
Olen 21-vuotias nuorukainen nimeltä Satu.

"Satu on se tumma ja tulinen nainen. Satu saattaa vaikuttaa ensialkuun todella nössöltä ja ruipelolta laihan ja lyhyen ulkomodon vuoksi. Kaikki kuitenkin, jotka Satuun törmäävät edes jossain, huomavaat pian naisen olevan vahvaa tekoa niin henkisesti kuin fyysisestikin - välillä liiankin. Satua pukee usein ratsastushousut ja huppari. Ja kyllä, siis talvisinkin. Useimmiten pelkkä huppari päällä. Ellei Satu ole selkään nousemassa, jaloissa näkyy löysät kolitsihousut. "Kuka nyt jaksais tunkee päälleen kiristäviä housuja jos niillä ei kerran mitään tee?" Muuten luonteeltaan Satu on rohkea, ja osaa aina valita oikeat sanat oikeisiin tilanteisiin. Fiilikset vaihtelevat naisella aika laidasta laitaan, ensin Satu saattaa olla ihan "sekaisin", ja pian täysin tyyni ja rauhallinen. Omituista, mutta totta.

Ratsastuksen suhteen kärsivällinen (ainakin yleensä), eikä hätkähdä pikkuasioista. Enemmän nainen on innostunut esteratsastuksesta. Ihan korkeasta tasosta siis, pienet esteet ovat Sadun mielestä nimittäin tylsiä. Erityisesti Satu tykkää poneista, sillä "niillä on aina pilkettä silmäkulmassa ja niiden kanssa ei tule tylsää, koskaan". Tämän lauseen kuulet varmasti usein puhuessasi hevosasioista Sadun kanssa. Satu on toiminut aiemmin myös ratsastuksenopettajana, muttä tällä hetkellä harrastelee hevostelua vain ratsastajana. Toki nainen on aina innoissaan päästessä opettamaan jotakin. Tosiaan, Satu on hypännyt 160 rataesteitä omalla oriillaan. Koko ikänsä on Satu kuitenkin ollut tekemisissä näiden otusten parissa.

Ulkonäkö... no, tumma, tumma ja tumma. Sadulla on siis pitkät ja kiharat, tummanruskeat hiukset. Ja paksutkin ne ovat! Suuret silmät saattavat joskus vaikuttaa jopa pelottavilta. Varsinkin Sadun tuijottaessa sinua. Satu on melkein aina iloisella tuulella, ja siitä syystä hän vilauttelee teräviä hampaitaan useaan otteeseen. Periaatteessa Satu näyttää kokonaisuudessaan aika hölmöltä - kasvojen ja hiusten perusteella Satua voisi luulla jopa Afrikkalaiseksi, mutta hyvin vaalea ja kalpea ihonsävy muuttaa luulot."
Mm, siis lyhyt kuvaus vai??? sori äiti

- Koska oot boss tyyppi (; noei siis koska Metsäkeiju on kiva talli ja Väky on tääl ja kaikenlaista, Julleki majailee täällä nykyään jne.
- Olis vissiin (mun salapoliisitaitojen mukaan) menossa tuohon yksärikäytävälle, jotenka siihen jos menee niin Inan voisi tunkee vaikka 3 karsinaan. Eipä sillä kuitenkaan mitään väliä oo, ei sille paniikkia tuu yksinäänkään jossain nurkassa ;D
- Ei kenenkään orin kanssa koska sitte tulee huonoa kamaa, (xdd) että sellaseen perus ryhmään jossa olisi mahdollisimman rauhallisia hevosia, ei mitään pölkkypaatteja kiitos :D Eipä silläkään kauheesti väliä ole, kunhan vaan ulos pääsee.

5Yksityishaku 2013 Empty Vs: Yksityishaku 2013 To Tammi 02, 2014 1:02 am

Sussu

Sussu
Admin

Satuli kuule, valkkaas nyt oman heposen ja hoitohevosen välil >:D Jos heität viestii vaikka facessa ni saatat saada molemmatki :D Ja rekisteröidyhä nyt käyttäjäkski.

Terppa tulloo! Linkkaa sivut vaikka facessa mulle :D

https://metsakeiju.palstani.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa