Metsäkeijun Ratsastuskoulu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Metsäkeijun Ratsastuskoulu

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitajahaku 2013

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hoitajahaku 2013 Empty Hoitajahaku 2013 To Syys 19, 2013 7:07 am

Sussu

Sussu
Admin

Kaikille tallin hevosille otetaan omat hoitajat, jotka auttavat hevosten hoidossa. Tähän alle voit laittaa vapaamuotoista hakemusta haluamallesi hevoselle. Hoitajan tehtäviin kuuluu mm. hoidokkinsa perusharjailu ja liikuttelu silloin kuin poni ei ole tunnilla.

Siirry "hevoset" sivulle Smile 

Hoitajaa etsitään:
1. Little Banana CENS "Bansku" hoitajana Nadja
2. Little Monster II "Monni"
3. Jäinen Laululintu "Lara"
4. Lennoksi "Lenni"
5. Tempation NYK "Temppu"
6. Dyan Feel Good "Dyan"
7. Okami "Kamu" hoitajana Jelly
8. Mikki Hiiri "Mikki"
9. Kwaherin Pikkuväksätys "Väksy"
10. Piin Arvellus "Piia" hoitajana Jassu
11. Prinzessen Neele "Neele"
12. White Goddes "Wiola"
13. Finian Mariel "Mari"
14. Romeo's Julia "Julia"
15. Sofja Dazzler "Sofia"
16. W.W. Lilith Rose "Ruusu"
17. Newell Haydee "Heidi" hoitajana Hama
18. Sputnik "Putte"
19. Little Daniellas "Dallas"
20. Dramatic Kenn "Make"
21. RWs Zimmer 448 "Sisu"
22. Halivjet "Hali"


Hakemuksessa tulisi olla ainakin seuraavat seikat:
- Oma nimesi ja luonteesi
- Kenet haluat hoitohevoseksi ja miksi?
- Virtuaalikokemuksesi
- Haluatko käyttää hoitotasoja?

Toivoisin myös, että panostaisit hakemukseen, sillä se antaa hyvän ensivaikutelman Smile Muutenkin on mukava saada heti selkeä kuva siitä, minkänslainen tyyppi tänne on nyt pyrkimässä.



Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Ma Tammi 20, 2014 9:19 am, muokattu 10 kertaa

https://metsakeiju.palstani.com

2Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ti Marras 12, 2013 7:15 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Nimeni on Julia-Maaria Purusalo ja Olen kiltti ja olen aina auttavainen.
Haluaisin hoitohevosekseni Okamin "Kamun".Haluan Kamun hoitsukseni sillä se vaikuttaa oikein mukavalta ja kiltiltä muutnkin.
Olen ollut ja lukenut virtuaalitalleista
Haluan hoitajatasot

3Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ti Marras 12, 2013 9:43 am

Sussu

Sussu
Admin

Hei Carpo!
Etköhän pääse Kamua hoitamaan :)Olen kehittelemässä juuri hoitajille kaappeja, joten voit sitten sellaisen luoda, kunhan saan tehtyä oman kaappini malliksi!

// Esittelyn luomisen ohjeet on nyt tehty, joten käythän lukaisemassa läpi Smile

https://metsakeiju.palstani.com

4Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ti Marras 19, 2013 6:51 am

Hama


Vierailija

Hannele Maari, mutta minua kutsutaan Hamaksi. Olen kiltti ja iloinen. Tykkään enimmäkseen vaan hoidella hevosia, mutta on ratsastaminenkin kivaa. Haluisin Heidin hoitsukseni, koska minulla ei ole kauhean paljoa kokemusta virtuaalitalleista ja Heidi oli helppo hoitaa ja ratsastaa. Juurikin sopiva minun makuun (: Haluan käyttää hoitajatasoja.

5Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ti Marras 19, 2013 9:40 am

Sussu

Sussu
Admin

Terppatuloa Smile Merkkaan sut Heidin hoitajaksi ja olisi kiva jos tekisit itsestäsi hieman kattavamman esittelyn esittelyt toppaan ohjeiden mukaisesti. Hoitamisen voi aloittaa vaikka heti Wink

https://metsakeiju.palstani.com

6Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Su Marras 24, 2013 1:04 am

Viivi


Vierailija

Hei. Nimeni on Viivi Lehto, olen 12 vuotta ja ratsastusta on tullut harrastetuksi jo useampi vuosi. Haluaisin alkaa hoitamaan Sofiaa sen kiltin luonteesa vuoksi. Sofian suuri kokokaan ei haitaa sillä olen itse 167cm pitkä. Olen ystävällinen ja ja autan mielelläni muita.

Virtuaalitalleilua olen harrastanut noin vuoden.

Kyllä, haluan käyttää hoitaja tasoja.

7Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Su Marras 24, 2013 7:45 am

Sussu

Sussu
Admin

Viivi, tervetuloa Smile Rekisteröidythän käyttäjäksi, niin kukaan ei pysty sitten käyttämään nimimerkkiäsi. Käytkö kirjoittamassa Esittelyt sivulle esittelyn itsestäni, niin sitä kautta sitten lisäilen sen tallin sivuille. Ilmoitathan myös, haluatko että piirrän sinulle esittelykuvan Wink

https://metsakeiju.palstani.com

8Hoitajahaku 2013 Empty Hoitajahaku 2013 Ke Marras 27, 2013 9:44 am

Jassu


Vierailija

Nimeni on Jassu Hunttinen, tutummin Jassu. Olen kiltti ja reipas, olen kokenut ratsastaja ja rakastan hevosia koko sydämestäni. Haluaisin hoitohevoseksi Piin Arvelluksen, Piian. Haluaisin Piian hoitohevosekseni, sillä ihastuin siihen heti ja Piiassa on juuri sopivasti haastetta minulle. Olen omistanut yli 10 virtuaalitalli ja hoitanut todella monella tallilla, olen siis kokenut virtuaalitalleilija. En halua hoitajatasoja

9Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ke Marras 27, 2013 10:09 am

Sussu

Sussu
Admin

Tervetuloa talliin Jassu Smile Samat sanat kuin Viiville, eli rekisteröidythän käyttäjäksi ja teet sitten esittelyn tuonne niille tarkoitettuun topikkiin Smile Ja haluatko että piirrän sinulle esittelykuvan?

https://metsakeiju.palstani.com

10Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Pe Marras 29, 2013 4:24 am

Mette


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Moi!Olen Mette Hokkanen tutuiten Mette.Minä olen 14vuotias tyttö.Minulla on Puna-ruskeat hiukset.Minun hiukseni on reisiin asti mutta yleensä minulla on hiukset kiinni olen 160cm pitkä.Minulla on ollut aijemminkin hoito hevonen Zara mutta se kuoli vanhuuteen.Minulla on yleensä Equestrian Pro merkkisiä ratsastus vaatteita.Haluaisin Dyan:nin hoitajaksi koska se vaikuttaa mukavalta ja on minun lempi rotuni.Minä olen ollut siellä yhdellä tallilla hoitamassa Zaraa ennenkun se kuoli ja haluan hoitajatasot

11Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Pe Marras 29, 2013 8:13 am

Sussu

Sussu
Admin

Mette, tervetuloa messiin Smile Lisäilen sinut Dyanin hoitajaksi. Käythän laittamassa esittelyn niille tarkoitettuun osioon.

https://metsakeiju.palstani.com

12Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ma Joulu 02, 2013 8:50 am

Nadja


Kokenut
Kokenut

Mun sy-sy-sydämmestä puuttuu palanen ja uu-uu Bansku vois täyttää sen...

Kuka olen?

Olen Nadja IRL-13v, mutta virtuaalihahmoni on vasta 12v. Olen harrastanut virtuaalitalleja tämän vuoden alusta ja halusin nyt hoitajaksi ponille. Olen siis 150cm pitkä tyttö, joka painaa sopivan verran. Minulla on vaaleat, pitkät hiukset ja ruskeat silmät. Pidän piirtämisestä ja tietenkin kaikista nelijalkaisista.

Miksi juuri Bansku?

Pitkän harkinnan ja sivujen selaamisen jälkeen päädyin hakemaan hoitajaksi tuolle valloittavalle poni tammalle. Toivon saavani Banskun hoidokikseni ja lupaisin hoitaa sitä parhaani mukaan:)

Otan hoito tasot

T: Nadja

13Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ma Joulu 02, 2013 9:02 am

Sussu

Sussu
Admin

Nadja, tervetuloa mukaan pieneen poppooseemme Smile Lisään sinut Banskun hoitajaksi ja käythän kirjoittamassa esittelysi sille tarkoitettuun toppaan. Ilmoita samassa esittelytopassa myös, tahdotko minun piirtämäni esittelykuvan! Smile Huippua että oma kasvattinikin saa hoitajan.

https://metsakeiju.palstani.com

14Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 To Joulu 05, 2013 7:21 am

Vicar


Vierailija

Olen Vicar ja minulla on Pohkeisiin asti olevat ruskeat hiukseni joissa on Sininen raita etu hiuksissani.Minä olen 17vuotta ja Minulla on Farkkukankaan ja Farkkujen näköiset housut aina jalassa jotka ei ole kylläkään mitkään Farkut.Minä haluaisin Mikinhoitajaksi

15Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 To Joulu 05, 2013 7:22 am

Sussu

Sussu
Admin

Vicar, pahoitteluni, mutta en tällä kertaa hyväksy sinua hoitajaksi :/ Toivoisin hieman panostetumman hakemuksen. 

Jännä muuten ku nää hiukset tuntuu pitenevän kokoajan Very Happy Eka oli alaselkään, sit reisiin ja nyt pohkeisiin.. Nojaa, ei sillä väliä, luulisi vaan tiellä olevan Wink

https://metsakeiju.palstani.com

16Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ke Joulu 11, 2013 8:40 am

Memorise


Vierailija

[b]]Mun sy sy sydämmestä puuttuu palanen ja uu Väksy vois täytää seen oot mun puuttuva ruunaa palanen/b]

Kuka minä olen?
Olen Marissa Elmonen tutuiten Memorise.Olen Irl:linä 13vuotta mutta virtuaali hahmoni on 15vuotta.Olen harrastanut virtuaali talleja 3vuotta ja aloitin Miivin tallilla jossa en ole enää.Haluaisin Väksyn hoitajaksi sillä se on mukava meinäsin Monnin mutta itseni kun sain kamppailtua niin päätin Väksyn.Minä olen 169,½cm ja minä olen normaali painoinen tyttö.Minulla on hiukset napaan ja ne on kiinni yleensä aina.

Miksi Väksy?
Se suunnilleen jo selvisi tuossa mutta kerron nytten enemmän ja siis minulle sopiva ruuna joka on muutenkin ihana ja söpö.

17Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 To Joulu 12, 2013 8:10 am

Sussu

Sussu
Admin

Hmm, toivoisin hieman panostetumpia hakemuksia, mutta kai sä saat Väksyä alkaa hoitaa. Muistathan huomioida hevosen hoidossa sen, että se on vielä nuori, eikä todellakaan osaa aina toimia oikein. Smile
(hieman muuten häiritsi, että "otsikko" oli melkein sama kuin Nadjalla..) 
Tervetuloa siis, mutta ilmoitathan tahdotko hoitotasot ja käyt kirjoittamassa esittelyn sille varattuun toppaan.

https://metsakeiju.palstani.com

18Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ma Joulu 16, 2013 7:21 am

Sussu

Sussu
Admin

Sofia palautui hakuihin, sillä Viivistä ei mitään ole kuulunut!

https://metsakeiju.palstani.com

19Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 To Joulu 19, 2013 8:59 am

Jelly


Vierailija

Heipsun! Olen Janelle Laine, 16-vuotias (IRL-ikääni en tahdo paljastaa, kauhistuisitte vielä, kuinka vanha olenkaan) tytöntylleröinen, joka on luonteeltaan aika reipas ja innokas. Pidän hevosten kanssa puuhastelusta, ja mikäli en tallilla ole niin yleensä minut löytää omasta huoneesta lukemasta tai koneella norkuilemasta. Olisin tosiaan kiinnostunut hoitamaan Kamua, koska se vaikuttaa oikein sopivalta, kun ei kuitenkaan ihan mikään pullaponi ole muttei kauhukakarakaan. Virtuaalitalleista minulla on useamman vuoden enemmän tai vähemmän aktiivista kokemusta, nyt taas innostaisi palata takaisin näihin kuvioihin. Tasot kelpuuttelisin muuten oikein mielelläni, tuovat mukavasti maustetta hoitamiseen.

20Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 To Joulu 19, 2013 11:07 am

Sussu

Sussu
Admin

Jelly, panostetumpia hakemuksia edelleen toivoisin, joissa siis oikeasti kerrottaisiin huolella kaikesta ja olisi mahdollisesti näyttöjäkin, mutta tervetuloa Kamun hoitajaksi nyt kuitenkin. Rekisteröidythän foorumille, niin lisään sinut hoitajaksi. Rekisteröidyttyäsi käythän kirjoittamassa esittelyn sille tarkoitettuun toppaan Wink

https://metsakeiju.palstani.com

21Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ke Tammi 01, 2014 5:56 pm

Satu


Vierailija

"Jännä muuten ku nää hiukset tuntuu pitenevän kokoajan :D Eka oli alaselkään, sit reisiin ja nyt pohkeisiin.. Nojaa, ei sillä väliä, luulisi vaan tiellä olevan" XDD voi sua

Tosiaan aattelin että voisin alkaa Monnin ihanaiseksi ikiomaksi rapsuttelijaksi ;3
Laittelin tuossa myös yksärihakua, josta löydätkin mun esittelyn.

Mietin pitkään Monni ja Julian väliltä, mutta kyllä pikku palleroponi voitti.

Kyllä sä tiedät minkälaista kokemusta multa löytyy ja kuinka paljon. Noita tarinoitakin olet varmaan aika runsaasti minulta lueskellut, joten en viitsi vaivautua.

Monni tosiaan sen takia että haluan pois kaikkien mun suurten kaksimetristen jättiläisten luota takaisin vanhaan hyvään elämään...
Noei sentään :D Siis ihan vaan sen takia että haluan olla avuksi täällä Metsäkeijussa, tuotinhan mie tänne yhen idiootin lisää itsekin...
Noniin oikeasti. Pilailen vaan :D Tottakai mä tänne haluan, en tiedä minne muuallekaan menisin itseäni tunkemaan.

Panostix mä tarpeeks?

22Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ke Tammi 01, 2014 5:58 pm

Satu


Vierailija

Ainiin,

tosiaan haluan ne hoitajatasot ja saat piirtää esittelykuvan ^_^

23Hoitajahaku 2013 Empty Vs: Hoitajahaku 2013 Ma Tammi 20, 2014 9:18 am

Sussu

Sussu
Admin

Väksy ja Dyan palautuneet hoitajahakuihin kun vanhoista hoitajista ei mitään kuulunut! 

https://metsakeiju.palstani.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa