Viestien lukumäärä : 161 Join date : 19.09.2013 Ikä : 29
Carpo, nyt Dusty pääsee talliin asumaan. Lisääthän sivuille vielä kuitenkin joitakin olennaisia tietoja, esimerkiksi säkäkorkeus, väri, koulutustaso yms.
Viuhtin vanha tuttu Jonnakin on nyt siirtynyt tänne Jonnan kanssa se minäkin silloin aloitin lisänä Purkki (: Hauskoja aikoja kun en ymmärtänyt mistään melkeimpä mitään..
Mä oon itekki ihmetelly tota linkkijuttuu monil foorumeil En kyllä ratkasuu tiedä.. Ja yksää voit laittaa mulle esimerkiksi tosta mun viestin alareunasta löytyvästä kuvakkeesta, jossa on pienellä kirjaimet "MP" ja tommosen pikkuukkelin kuva
Jos skarppais perjantaina kun on vapaapäivä ja kirjottelis hepposille tarinoita ja piirtelis jonkun kuvan Viuhtisestain Viikonloppua kyllä odotan, koska tallin pikkujoulut ;3 Onneks koht joululoma niin kerkee väsäillä tarinoita huolella sitten:)
Mulla alkaa pahimmat kiireet olee ohi Tänään oli hissankoe ja huomenna äikän esitelmä, niitten jälkeen alkaaki sit laiskotteluputki kun kokeet on ohi vuoden 2013 puolelt xD Taino on meil matikan koe mut siihen en jaksa lukee xd
Mulla on vielä ens perjantaina matikankoe ja sitten alkaaki helpottaa Ennen jouluu ei sitten muuta ole x) Ja keskiviikkona ois suunnitelmana mennä Hobitti kattoo kavereitten kaa ensi-iltaan. Liputkin on!
Tänään niin ihanaa. 1h tuntia ennen koulusta pois kiitos itsenäisyyspäivä Oli aika karmivaa laulaa koko 7-9lk eessä plus 1-3 lukiolaiset.Onneks en ollu ihanyksin:D
Meijä koulus ei ollu mittää itsenäisyyspäivän juhlaa D: Taino oli yseillä xD Ärsyttävää ku perjantaisin on aina jottai, ku sillo ois Italiaa ja on jo kolme kertaa skipattu tapahtumien takii :/
Meillä on ruotsi ja enkku pakollisii, mut otin italian valinnaisaineeks En osaa viel paljoo mitään, paitsi esitellä itteni, kysellä kuulumisii ja tilata kahvin x) Io sono Sussu = Olen Sussu Sono finlandese = olen suomailainen E tu chi sei? = Entä sinä? Come stai? = Mitä kuuluu? Come ti chiami? = Mikä on sinun nimesi?