Viestien lukumäärä : 161 Join date : 19.09.2013 Ikä : 29
Toivottavasti alkais toi talli pikkuhiljaa valmistuu Hevosii niin kauheesti vielä vailla piirroksiaki et huhhhuh D: Ite piirtelin tänään Banskulle kuvan, jonka julkaisen varmaan vielä ennen viikonloppua kun Kroatiaan lähden. Lisäksi Dyanillekkin on pääkuva väsätty ja tarhakuva tulossa muuta kautta.
Julleki ihmeessä kynä käteen ja piirtämään mulle poneja
Joo! Tänään jo shettiksen piirsin, mutta en oikein tiedä mitä siitä tuli No mutta jos mä nyt täs saisin piirreltyy jonkun laista kuvaa jonakin lähipäivänä (:
Ää, tää aika ei vaan millään meinaa riittää päivässä. Lisätunteihin ois kyllä tarvis. No, mutta perjantaina yrittäsin väsäillä jotain piirrosta jollekkin
Ohhoijaa, jotenki vaa on sellanen tunne et ei kiinnostais koulu ja tallei No jospa se tästä (: Nyt oon tyytyväinen siihen, että oon saanu aikaa piirreltyy hepposii ja se tuntijuttuin on toteutumassa
Mä oon kokoajan ihan väsynyt Nyt on sentään tulossa kuvia aika monta. Tän päivän aikana tarkotus niitä sivuille lisäillä. Julle, sun piirtämätki kuvat pääsee näkyvil heti, ku vaan sopiva hepo löytyy
Nyt alkaa olee talli täynä, enkä oo viel keksiny mihin käyttöön sun kuvat tulee Tilaa on enään yhdelle hevoselle ja sekin on luultavasti jo katottu. Sitku kaikilla alkaa olee viel kuvat, ni ht.nettiin ilmestyy esittelytoppa! Sitte katotaan millasta kommenttia saadaan.
Foorumin ulkkakin vaihtunut syksyyn! Ensi kuussa tulee talvisempi sitten taas.
// Nyt on hötössä esittelytoppa Hoitajatasotkin on luotu, jos joku vaikka niitä haluisi käyttää.
Kiva tämä syksyinen muutos! Nyt tuntuu sille et tästä on tullu talli, kun alkaa olee hepposssii tallissa ja muutenkin on jotenki heränny koko talli eloon Nyt sitten vielä talliporukkaa
Niin kun kysyit sitä että piirrätkö esitttelykuvan, niin joo piirrä vaan :3 Mulla on blondit pitkät hiukset, pikkusen meikkiä & siniset silmät. Esittelyn teen pian... Tuli vaan btw mieleen et käytätkö piirtopöytää? Mie oon aatellut ostaa piirtopöydän kun ei aina jaksa käsin piirtää ja hiirellä piirtäminen on ihan syvältä >.<
Hevosjutska? Siis sivutko vai mitä meinaat Laita mulle vaikka yksityisviestiä niin voin kyllä neuvoo sielä tarkemmin Yksityisviestiä saat mulle laitettuu painalamma tosta pikkunapista mikä on mun viestien alareunassa. Siinä on neljä esi nappii, ni valkkaat niist sen missä on "MP" ;D