Metsäkeijun Ratsastuskoulu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Metsäkeijun Ratsastuskoulu

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE]

+5
Memorise
Nadja
Mette
Julle
Sussu
9 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Empty Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] La Marras 16, 2013 2:31 am

Sussu

Sussu
Admin

Tänne toivoisin teidän kaikkien kirjoittavan itsestänne luonne- ja ulkonäkökuvaukset, jotta voin ne lisäillä tallin sivuille Smile Lisäksi halukkaille voin piirtää esittelykuvan, joten juuri tämän takia pitää ulkonäkökin kertoa;) 
Alla hieman esimerkkiä miten voit laittaa. Ilmoitathan myös käytätkö hoitotasoja! 
"Susanne Lahti "Sussu"
Ocean Breeze "Aku"
Tallin ylläpitäjä

Sussu on energinen ja ystävällinen neitokainen, joka on ratsastanut aivan pienestä asti. Sussu on osaava hevosten käsittelijä ja auttaakin muita oikein mielellään. Hän ei turhia ujostele, vaan välillä saattaa puhua jopa liikaa, milloin hänelle saa kyllä sanoa siitä. Sussu on tallin omistajien Marjatan ja Ilkan tytär, joten hän periaatteessa omistaa Metsäkeijun ratsastuskoulun. Sussun voi nähdä liikuttamassa tallin hevosia tai siivoilemassa tallia. Lisäksi neitokainen pitää suurimman osan tallilla järjestettävistä tunneista. 
Sussu omistaa alaselkään ylettyvät vaaleat hiukset, pituutta noin 160cm ja siniset silmät. Sussu pitää tallilla yleensä hupparia, ratsastushousuja ja tennareita. Ratsastaessa hän kuitenkin käyttää melkein aina ratsastussaappaita. 
Sussu omistaa Metsäkeijussa yksityisenä asuvan Ocean Breezen, eli Akun. Akun hän on omistanut lähes sen varsa-ajoista asti ja kaksikon yhteistyö on jo melko hyvä."

Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Su Marras 24, 2013 7:53 am, muokattu 2 kertaa

https://metsakeiju.palstani.com

2Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Empty Julle ja Viuhti To Marras 21, 2013 6:09 am

Julle

Julle
Loistotyyppi
Loistotyyppi

Rosa-Julia eli Julle on iloinen, reipas ja auttavainen tallityttö Metsäkeijussa. Julle auttelee niin tallissa kuin pihalla tai maneesissa. Avun pyyntöä ei tarvitse pelätä. Jullen tunnistaa tummanruskeista keskipitkistä hiuksista ja sinisitä silmistä. Vaatetukseen kuuluu yleensä joko ratsarit, taikka lökärit. Hyvin usein näkee tytön ratsastamassa sinisissä kumppareissa, mutta joskus voi vilaukselta huomata hänen pitävän saappaita taikka muita ratsikenkiä. Tyttö on ollut Sussun kaveri jo taaperoiästä saakka ja sitä kautta hän eksyikin metsäkeijuun. Sussu myös valmentaa Jullea ja Viuhtia niin esteillä kun kouluratsastuksessa-

Tyttönen omistaa kaksi hevosta. Suurikokoinen suomenhevos ruuna Koivupihan Viuhahtaja eli tutuinmiten sanotaan Viuhdiksi. Hänellä on myös toinen FWB tamma CENS Lumienkeli eli Elmu, nuori koulutusiässä oleva.

Viimeinen muokkaaja, Julle pvm La Tammi 04, 2014 2:12 am, muokattu 1 kertaa

Mette

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Olen Mette Hokkanen tutummin Mette.Minun ulko näköni on Puna-ruskeat reisiin asti ulottuvat hiukset.Mette on kiltti ja tykkää ratsastaa ja hoitaa hevosia.Mette on kiltti jonka asutukseen kuuluu Eguestrian pro merkkinen toppa-liivi,Cool ,Ratsatus saappaat jotkai ei kylläkään ole Equestrian,Cool Rider Stina sini ruudukkaat ratsastus housut,Wegan yleis raippa ja Hanskat.Siniset silmät ja jos ei ratsi kamppeissa ole niin on Lökarit tai Farkut ja Basic huppari joka on sininen.

Sussu

Sussu
Admin

Mette, piirränkö sulle siis esittelykuvan? Smile Lisäilen esittelyn jokatapauksessa tallin sivuille Wink

https://metsakeiju.palstani.com

5Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Empty Vs: Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Pe Marras 29, 2013 10:46 am

Mette

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Juu voisit piirtää

// Tämä sopii Smile 
   - S

Nadja

Kokenut
Kokenut

Nimi: Nadja Järvelä "Nasse, Nadja"
Syntymä aika: 26.9.2001, 12v.
Rekisterinumero: Ei rekisterissä
Koulutustaso: Ko. he B, Re. 100cm
Rotu, sukupuoli: Monitoimityökalu, tyttö
Säkäkorkeus, väri: 150cm, vaalea iho ja vaaleat harja
Kasvattaja: Vanhemmat

Nadja on 12 vuotias tyttö, joka rakastaa piirtämistä, lukemista ja Banskua♥️ Nadjalla on pitkät, alaselkään ulottuvat vaaleat hiukset ja kauniin ruskeat silmät. Tyttö omistaa myös otsatukan. Hänen hiukset ovat usein kiinni ponihännällä tai nutturalla. Ujo uusien ihmisten kanssa, mutta kun tyttöön tutustuu paremmin, alkaa puhetta virrata yhtä paljon, kuin Niagaran putouksista vettä. Nadja rakastaa eniten hoitsunsa kanssa touhuamista. Kaikki ratsastus lajit käyvät, mutta esteet tulevat ykkösiksi. Nadja on kasvis syöjä, joka syö silti kanaa ja kalaa. Lempivärinä toimivat vaaleanpunainen ja violetti, jotka näkyvät voimakkaasti pukeutumisesta.

Pukeutumista

Kesä: Violetti paita, joka on tämän sävyinen. Tumman ruskeat ratsastushousut, jotka ovat tämän sävyiset. Hanskat ovat tämän väriset ratsastus sormikkaat. Kengät ovat tämän väriset ratsastus saappaat. Hupparissa on tämän ja tämän värisiä poikki raitoja.

Talvi: Tämän värinen ohut toppatakki. Samat kengät ja housut, kuin muinakin vuodenaikoina. Tumman ruskeat korvaläpät, jotka ovat tarkemmin tämän väriset. Hanskana toimivat tämän väriset lapaset. Ja sit vielä tämän värinen tuubi huivi.

Kevät/syksy: Samat ratsastus hanskat, housut ja saappaat, kuin normaalisti. Vaalean sininen huppari, joka on tämän värinen.

Saat Sussu piirtää mulle kuvan:)

// Ihana esittely Wink Tänään alan piirtelemään kaikkien esittelykuvia! 
    - S

Memorise

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Nimimerkki: Marissa Elmonen "Memorise, Memo, Nemo"
Hoitohevonen/Hevonen:Kwaherin Pikkuväksätys"Väksy"
Aloittanut metsäkeijussa:
Hoitopisteet:
Tasot: Käytössä
Taso:

Luonnekuvaus:Olen Marissa Elmonen tutuiten Memorise.Olen Irl:linä 13vuotta mutta virtuaali hahmoni on 15vuotta. Olen harrastanut virtuaalitalleja 3vuotta ja aloitin jossa en ole enää.Minä olen 169,½cm ja minä olen normaali painoinen tyttö. Minulla on hiukset napaan ja ne on kiinni yleensä aina. Tyttö on yleensä hoitamassa hevosta. Mutta ratsastaa joskus mutta yleensä mmastossa un ei pidä kentällä ratsastuksesta.

Pukeudun:Cool Rider - Toppaliivi "Basic" Musta,Cool Rider - Ratsastushousu "Annie" Sini vihreä uudulliset, Sir Classic - Peruskannus 10mm hopeiset ja Mustat kanus remmit, Cool Rider - Ratsastussukat "Green n Brown " , Mustat hanskat, Cool Rider - Ratsastuskypärä, WEGA - Yleisraippa "Classic", Cool Rider - Kisapaita "Soft", Cool Rider - Huppari "Basic" Musta,

Jassu

Jassu
Tuttu näky
Tuttu näky

Olen Jassu Hunttinen, jota kaikki Jassuksi kutsuvat. Olen 16-vuotias iloinen ja reipas hevostyttö, joka auttaa aina tarpeentullessa. Rakastan ratsastusta, poneja sekä hevosia ja tietenkin poninpallero hoitsuani Piiaa ♥ Pidän kaikenlaisesta hevosiin liittyvästä, esim. pidän kaikista ratsastuslajeista. Harrastan hevosien lisäksi piirtämistä sekä lukemista, jotka kummatkin ovat myös olleet aina lähellä sydäntäni. Koulussa pärjäilen hyvin ja kokeista ropsahtelee useimmiten 8-10 numeroita. Ratsastusta olen harrastanut jo 12 vuotta, joten ratsastuksen aloitin jo 4-vuotiaana. Minulla on ollut omia hevosia (IRL & URL) joista olen joutunut luopumaan tietyistä syistä. Pukeudun yleensä aina fiiliksen mukaan, milloin mitäkin. Käytän aina laadukkaitamerkkivaateitta, niitten kestävyyden takia. Minulla on selän puoliväliin ylttyvät vaaleat hiukset, joita pidan yleensä huolimattomalla nutturalla tai ponnarilla joka on "toisen olkapään päällä". Syön enimmäkseen kasviksia, mutta kana ja kala menee. Lempiruokani on kana-fetasalaatti.

// Haluatko että piirrän sulle esittelykuvan? 
- S

Jelly

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Janelle Laine "Jelly"
Okami "Kamu"
Tasot: on
Taso: 1

Tämä tyttö tunnetaan monella nimellä: ”Jane”, ”Elle”, ”Nelly” ja niin edelleen, mutta tutuin kutsumanimi on hänen isosiskonsa älynväläys ”Jelly”. Vuosien saatossa (joita on jo kertynyt 16) Jelly joutui hyväksymään lempinimensä, eikä häntä nykyään enää tunnetakaan muilla nimillä.
Hevosiin Jelly tutustui noin seitsemänvuotiaana. Aluksi hän saattoi vain roikkua parhaan ystävänsä mukana, katsella tämän tuntia ja joskus jopa auttaa ponin hoitamisessa. Melkein vuosi vierähti ennen kuin Jellyn äiti suostui lopulta viemään hänet ensimmäiselle ratsastustunnille, ja se oli menoa sitten. Jelly ihastui hevosiin palavasti ja siitä lähtien hän on pyörinyt nelikavioisten parissa. Metsänkeijun ratsastuskoululle Jelly eksyi muuton seurauksena vuosi sitten. Hän aloitti maltillisesti vain tuntiratsastajana, mutta on nykyään päässyt jopa suloisen Kamun hoitajaksi. Ratsastaessa Jelly pitää enemmän koulukoukeroista kuin esteistä, mutta ennen kaikkea maastoilu on neidin sydäntä lähellä.
Jellyn olemuksesta huokuu kiltin tytön aura, eikä hän kovin helpolla edes hermostu. Oikeastaan hän on aika pidättäytyväinen uusien ihmisten seurassa, ennen kaikkea jos hänen täytyisi vain tutustua ja yrittää ystävystyä. Mikäli hän tarvitsee jotain tai häneltä pyydetään jotain, hän kyllä kykenee toimimaan täysin luonnollisesti ja auttaakin varsin mielellään, mutta kun lähdetään jutustelemaan kaikesta pienestä mitättömästä, hän saattaa mennä helposti lukkoon. Sen tähden Jelly oikeastaan pitääkin hevosista: niille voi puhua ilman että joutuu arvostelun kohteeksi. Hän kokee ymmärtävänsä hevosia paljon paremmin kuin ihmisiä.
Ei hän kuitenkaan loputtomiin ujo ole. Kun pato on saatu murrettua, Jellystä kuoriutuu itse asiassa oikein mukava tyttö. Hän saattaa olla tosin kipakka ja omapäinen tuntiessaan olonsa uhatuksi tai ollessaan tyytymätön, mutta sydämessään hän on auttavainen ystävä, joka kyllä kuuntelee muiden ihmisten murheita, ainakin jos se ei satu pahasti jonkin muun tärkeän tekemisen päälle.
Jelly ei ole kovinkaan pitkä, vaan senttejä löytyy huimat 158. Hän on hoikka, joskin naisellisia kurveja alkaa (viimeinkin) ruveta näkymään, vaikka niitä ei aina vaatteiden alta huomaakaan. Ihon sävy muistuttaa vaaleaa maitokahvia, ja silmät ja hiukset ovat tummemman ruskeat. Jellyn kutrit ovat suorat ja ylettyvät lapaluille, ja hän pitää niitä kiinni ties millaisilla kampauksilla, suosikkeja ovat tosin sotkunuttura ja erilaiset lettiviritelmät. Tallilla puuhastellessaan Jelly suosii vaatetuksessaan rentoja t-paitoja, huppareita ja pusakkatakkeja, ratsastushousuja tai kulahtaneita farkkuja sekä tennareita.

(Esittelykuvaa saa muuten väkertää, jos vain ennättää. ^^)

// Haluatko käyttöösi hoitotasot? :) 

//Toivottavasti huomaat, mutta sanoinhan jo hakemuksessa, että haluan.

Hama

Tuttu näky
Tuttu näky

[quote="Hama"]Nimimerkki: Hannele Maari "Hama"
Hoitohevonen/Hevonen: Newell Haydee "Heidi"
Aloittanut metsäkeijussa:
Hoitopisteet: 1p
Tasot: Käytössä
Taso: Taso1

Luonnekuvaus:Hannele Maari Juuripuro eli Hama.Hama on kiltti ja iloinen tyttö.Hamalla on huppari ja lokarit päällä.Mutta on Hamalla muitakin vatteita päällä.Hamalla on  ruskea ruudulliset ratsastus housut ja Punainen takki päällä.Hama on joskus tunneilla. Keskipitkät ruskeat hiukset ja saman sävyiset silmät. Olen noin 158cm pitkä.

11Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Empty Vs: Esittelyt tallin sivuille! [KAIKKI LUKEE] Ti Tammi 07, 2014 11:57 am

Satu

Satu
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Nimi: Satu
Rooli tallilla: Oman hevosen Iisan kanssa sekoileminen
Ikä: 21 vuotta

"Satu on se tumma ja tulinen nainen. Satu saattaa vaikuttaa ensialkuun todella nössöltä ja ruipelolta laihan ja lyhyen ulkomodon vuoksi. Kaikki kuitenkin, jotka Satuun törmäävät edes jossain, huomavaat pian naisen olevan vahvaa tekoa niin henkisesti kuin fyysisestikin - välillä liiankin. Satua pukee usein ratsastushousut ja huppari. Ja kyllä, siis talvisinkin. Useimmiten pelkkä huppari päällä. Ellei Satu ole selkään nousemassa, jaloissa näkyy löysät kolitsihousut. "Kuka nyt jaksais tunkee päälleen kiristäviä housuja jos niillä ei kerran mitään tee?" Muuten luonteeltaan Satu on rohkea, ja osaa aina valita oikeat sanat oikeisiin tilanteisiin. Fiilikset vaihtelevat naisella aika laidasta laitaan, ensin Satu saattaa olla ihan "sekaisin", ja pian täysin tyyni ja rauhallinen. Omituista, mutta totta.

Ratsastuksen suhteen kärsivällinen (ainakin yleensä), eikä hätkähdä pikkuasioista. Enemmän nainen on innostunut esteratsastuksesta. Ihan korkeasta tasosta siis, pienet esteet ovat Sadun mielestä nimittäin tylsiä. Erityisesti Satu tykkää poneista, sillä "niillä on aina pilkettä silmäkulmassa ja niiden kanssa ei tule tylsää, koskaan". Tämän lauseen kuulet varmasti usein puhuessasi hevosasioista Sadun kanssa. Satu on toiminut aiemmin myös ratsastuksenopettajana, muttä tällä hetkellä harrastelee hevostelua vain ratsastajana. Toki nainen on aina innoissaan päästessä opettamaan jotakin. Tosiaan, Satu on hypännyt 160 rataesteitä omalla oriillaan. Koko ikänsä on Satu kuitenkin ollut tekemisissä näiden otusten parissa.

Ulkonäkö... no, tumma, tumma ja tumma. Sadulla on siis pitkät ja kiharat, tummanruskeat hiukset. Ja paksutkin ne ovat! Suuret silmät saattavat joskus vaikuttaa jopa pelottavilta. Varsinkin Sadun tuijottaessa sinua. Satu on melkein aina iloisella tuulella, ja siitä syystä hän vilauttelee teräviä hampaitaan useaan otteeseen. Periaatteessa Satu näyttää kokonaisuudessaan aika hölmöltä - kasvojen ja hiusten perusteella Satua voisi luulla jopa Afrikkalaiseksi, mutta hyvin vaalea ja kalpea ihonsävy muuttaa luulot."

Anteeksi Nadja, mutta on pakko ottaa hiukan mallia tuosta sinun vaatetus-jutusta :D kieltämättä hyvä idea!

Kesä: Tämän värinen kaulus-/T-paita. Lisäksi hieman viileämmillä ilmoilla päällä tämän värinen perus huppari. Mustat ratsastuskengät ja tämän sävyiset ruskeat nahkachapsit. Jos jaksan kesäisin edes tunkea joitain hansikkaita käsiini, ovat ne väriltään ruskeat. Ratsastushousut ovat ruskeat tai mustat.

Talvi: Tällainen toppatakki ja alla yleensä vaan jonkinmoinen huppari. Samaiset kengät ja hanskat, mutta talvisin chapseina toimii mustat kangaschapsit joista löytyy vielä karvavuorikin. Lisäksi punainen huivi.

Ja syksyllä ja keväällä päällä jotain noiden välimuotoa.

Ja haluan hoitotasot, sekä voit Sussu piirtää kuvankin (; Ja Iisaa saa sitten tarvittaessa lainata tunneille!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa