Metsäkeijun Ratsastuskoulu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Metsäkeijun Ratsastuskoulu

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Okami "Kamu"

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Okami "Kamu" Empty Okami "Kamu" Ti Marras 12, 2013 9:44 am

Sussu

Sussu
Admin

Okami "Kamu"
Arabialainen täysiverinen, ruuna
Rautias, 152cm
HeA, 100cm
Hoitaja; Jelly (19.12.2013 ->)

Hoito-ohjeet:
- Pakkasella toppaloimi
- Sateella sadeloimi
- Jos talvella hikinen liikutuksen jälkeen, fleeceloimi toppaloimen alle
- Jos kesällä hikinen liikutuksen jälkeen, kevyt huuhtelu
- Ratsastaessa aina raippa mukaan
- Maastoon ja esteille jännesuojat eteen, hivutussuojat

Hoitohistoria: 
- Carpo 12.11.2013 - 01.12.2013



Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Pe Joulu 20, 2013 12:34 am, muokattu 2 kertaa

https://metsakeiju.palstani.com

2Okami "Kamu" Empty Vs: Okami "Kamu" Ti Marras 12, 2013 11:01 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Tulin illalla tallille kun olin saanut ihanan täysiverisen Kamun hoitsukseni menin talliin ja tutustuin Kamuun kun olin tutustunut Kamuun menin hakemaan Kamun harja pakin ja harjasin Kamua.Kamu koitti purra mutta kun ärähti niin sitten koitti potkia muutta kun sille näytti kumpi oikenkaan oli tässä karsinassa pomo se loppui ja putsasin Kamun kaviot ettei ne ole likaiset ja menin hakemaan piikkisukaa jolla harjasin Kamun kaulaa ja ruumista.Harjasin Kamun kokonaan niin puhtaaksi kuin itse sain harjoilla harjattua.Menin Kamun kanssa pihalle kun olin hakenut Kamun riimun narun ja sitten menimme lenkeilemään.Kun Kamu tuntui olevan niin energinen ravailimme sen aikaa kun jaksoin ja tulimme takaisin tallille.Kun menin talliin kävin hakemassa juoksutus liinan jonka jälkeen menimme maneesiin ja aloin juoksuttaa Kamun energian pois.Lopulta Kamu oli jo väsähtänyt ja kävelimme jonkin aikaa ja sen jälkeen talutin Kamun talliin ja annoin sille yhden namin joita se odotti lisää korvat horossä.Laitoin Kamulle toppaloimen yötä vastaan sillä on 100% varmasti pakkasta jota  tuntui jo olevan ennen kun menimme maastolenkille.Laitoin Kamun boksin oven kiinni ja sitten menin pois tallista ja kyyti tuntui jo olevan odottamassa vastassa.

// Hei! Ihanaa että pääsit heti hoitamaan :)Kirjoitusvirheitä löysin melkoisen paljon ja teksti oli hieman epäselvää. Osan "Kamu" kohdista voi korvata esimerkiksi jollakin hellittelynimellä esim. "ruuna, poika, ukkeli". Tarina oli vielä melko lyhty, mutta mitä enemmän kirjoittaa, sitä enemmän kehittyy! :)Saat tästä tarinasta 2hoitopistettä. Käythän luomassa esittelyn!
- Sussu

3Okami "Kamu" Empty Vs: Okami "Kamu" La Marras 16, 2013 9:13 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Tulin tallille ja menin hoitamaan Kamu ukkelia.Menin haarjaamisen jälkeen juoksuttamaan ja menimme sitten taluttamaan maastoon.Menimme koulu ratsastuksen askellajia menin Kamun kanssa menimme sitten talliin ja annoin hevosen levätä.Menimme sitten tekemään kaikkea kivaa.Menimme esteitä enkäpystynyt juoksemaan koko aikaa vierellä ja juoksutin sitten menimme talliin ja harjasin hevosta joka ei onnistunut. Lopuksi laitoin loimen

// Hei! Kiva että olet aloittanut näin aktiivisesti Smile Tarinoissa olisi kuitenkin mukava nähdä hieman enemmän pituutta ja realistisuutta. Noudatat siis hoitotasoja? Olet ykköstasolla, joten esteiden hyppäily edes irtona ei olisi vielä oikein ajankohtaista. Lisäksi k-virheitä löytyi jonkin verran, se nyt ei tietenkään ole vaarallista. Lisää pituutta ja mielenkiintoa saat tarinoihisi otsikoilla ja enemmällä kuvailulla. Kerro siis tarkemmin päivistäsi tallilla ja käytä hyväksesi vaikkapa tallin muuta henkilökuntaa Smile 
Saat tarinastasi 1hp. 
- Sussu
ps. Menethän luomaan sen esittelyn Smile Sopimuksesta minäkin voin sen tehdä! 

4Okami "Kamu" Empty Vs: Okami "Kamu" To Marras 28, 2013 8:39 am

Carpo


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Tulin tallille iltaisella ja menin harjaamaan Kamua.Menin sen luokse joka on unohtanut että kupikohan se pomo olikaan.Sain ukkelin huonon käytöksen aika reippaasti loppumaan.Kun olimme saanut taas tämän yhteis työ halun niin menin sitten taluttamaan ukkoa.Kun olin hakenut riimun-narun Hama ja Julle oli tulleet tallille ja Julle meni Viuhtin luo ja Hama meni Heidin luokse.Kun he menivät harjaamaan menin sitten taluttamaan Kamua.Kun olimme olleet kentällä juoksimme sitä ympäri ja ukko vähän meni laukkaakín innoissaan.Kun olimme mennet takaisin talliin vein sen jälkeen ukkelin pika laitumelle että tein kaiken tarvittavan ilman ukkoa.Kun olin siivonnut Kamun karsinan ja tehnyt kaiken muun tarvittavan niin menin hakemaan ukon pois ja harjasin sen harjan ja hännän.Menin taluttamaan Kamua maastossa ja otimme hiukan raviakin.Sen jälkeen menin kentälle juoksuttamaan Kamua ja sen jälkeen kun olin tehnyt niin menin talliin ja Julle oli juuri menossa ratsastamaan Viuhtilla.Menin talliin takaisin ja silloin Hama meni maastoiluttamaan Heidin.Kun olin jäänyt talliin ainoastaan Kamun kanssa niin sitten aloin harjaamaan sitä ja sen jälkeen laitoin Kamulle loimen ja vein sen pihalle laitumelle nauttimaan olemisestaan juoksutuksen jälkeen ja harjasin tallin käytävän sitten otin kampeet ja menin kotiin.

// Kiva että käytit muitakin tarinassasi Smile Pientä kehitystä on jo havaittavissa, mutta edelleen kirjoitusvirheitä näkyy. Taluttaessa ei kannata antaa Kamun kauheasti laukata, ettei ukkeli liikoja kuumu ja lähde kiskomaan sinua perässäsi Wink Edelleen kuvailua hieman lisää, niin todella hyvää jälkeä tulee. Saat 2hoitopistettä! 

- Sussu

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa